Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Obchodní podmínky eshopu

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

1) Kontaktní údaje


Bazalka s.r.o.

tel.: +420 723 360 721
e-mail:  info@bazalkahk.cz

 

Doručovací a fakturační adresa:

Bazalka s.r.o.
Gočárova třída 516/18
Hradec Králové 2
500 02

IČ: 28810902

DIČ: CZ28810902
Číslo účtu: 2100491731/2010

Doručujeme jen po ČR.
www.bazalkahk.cz

 

2) Doprava a platba

Osobní vyzvednutí objednaného zboží v obchodě Bazalka Bio na Gočárově třídě 516/18, Hradec Králové 2  zdarma, platba předem kartou nebo bankovním převodem

Při objednání rozvozu jídel nebo zboží doprava 40,- Kč na adresu objednavatele po Hradci Králové.

Možnost objednání zásilky z eshopu k dovozu oběda.

 

Dopravu zajišťují společnosti PPL a Zásilkovna po celé  České republice. Ceny za dopravu jsou následující (balné je ZDARMA):

 

PPL dopravce cena balíku dle hmotnosti zásilky na adresu objednavatele:

  • od 0 do 14,99 kg       105,- Kč
  • od 15 kg do 29 kg     115,- Kč

PPL dopravce cena balíku dle hmotnosti zásilky do Parcelshop dle výběrů:

  • od 0 do 14,99 kg       69,- Kč
  • od 15 kg do 29 kg     79,- Kč

Zásilkovna

  • do 4,99 kg               87,- Kč na výdejní místa zásilkovny
  • do 5,0 do 15 kg     163,- Kč  na výdejní místa zásilkovny
  • do 4,99 kg             108,- Kč na adresu příjemce
  • od 5,0 do 15,0 kg  156,- Kč na adresu příjemce

 

Platby

  • Osobní vyzvednutí v prodejně Bazalka Bio na Gočárově třídě 516/18, HK 2  platba pouze předem  kartou online nebo bankovním převodem, minimální odběr v hodnotě 300,- Kč
  • Rozvoz po Hradci Králové dle I. tarifního pásma MHD Hradec Králové: 40 Kč s DPH (platba v hotovosti řidiči) zajišťujeme KAŽDÝ VŠEDNÍ DEN V DOBĚ OBĚDA NEBO VE VEČERNÍCH HODINÁCH . Do pole "poznámka" při výběru platby zapíšte adresu nebo a preferovaný čas dovozu. Více informací a možnost telefonické domluvy na tel. 723 360 721
  • Minimální objednávka je: 500 Kč s DPH​
  • Platba předem bankovním převodem nebo online kartou zdarma
  • Dobírka placení řidiči v hotovosti při převzetí zboží 24,- Kč  
  • Dobírka placení řidiči kartou při převzetí zboží 43,- Kč 

 

3) Způsob objednání

Závazně objednávejte jen přes e-shop www.bazalkahk.cz/eshop. V případě nejasností nás kontaktujte na e-mail info@bazalkahk.cz. Po obdržení Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat pro potvrzení.

 

4) Dodací podmínky

Zboží expedujeme do 2 pracovních dní. Dodací lhůta se pohybuje maximálně do 5 pracovních dní. Při vyexpedování Vaší objednávky Vám přijde e-mail na uvedenou adresu v objednávce. Při osobním odběru je možné odebrat zboží na naší prodejně během pracovní doby druhý den po přijetí objednávky a dále po dobu 7 pracovních dní. Pokud by tomu tak nebylo, sdělíme Vám informaci na uvedený kontakt v objednávce. V případě, že některé zboží bude vyprodáno a nebudeme schopni Vaši objednávku vyřídit do 7 dní, zkontaktujeme Vás telefonicky nebo emailem.

 

5) Způsoby úhrady

a) Při úhradě předem na účet Vám na Vámi zadaný mail přijde potvrzení objednávky s platebními údaji - pokud by nepřišla, prosím kontaktujte nás. Úhradu provádějte na účet 2100491731/2010 Vaši objednávku budeme expedovat až po přijetí Vaší platby, o kterém Vás budeme informovat. V případě, že by se něco před příchodem Vaší platby vyprodalo, rozdíl částky Vám vrátíme nebo Vás budeme kontaktovat. Pokud nebude platba objednávky provedena do 7 pracovních dnů, bude zcela stornována.


b) úhrada dobírkou hotově řidiči zpoplatněna viz "Doprava".


c) úhrada platební kartou řidiči zpoplatněna viz. "Doprava".

 

6) Balné

Zboží balíme svědomitě, tak aby se předcházelo jeho poškození. Protože jsme společnost, která ctí ekologii, krabice a papír recyklujeme z našeho bioobchodu.

 

7) Odstoupení od kupní smlouvy a reklamace 

Před jakoukoliv reklamací nás prosím kontaktujte, abychom předešli nedorozumění a také se domluvili, jak reklamaci budeme řešit.
Odstoupení od smlouvy

§ 1829

(1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

(2) Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

§ 1830

Pokud podnikatel umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách, potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.

§ 1831

(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Byla-li spotřebiteli již poskytnuta služba, není z toho podnikateli ničeho povinen s výjimkou ustanovení § 1834.

(2) Podnikatel může po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených tímto zákonem.

§ 1832

(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

(2) Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

(3) Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g).

(4) Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

§ 1833

Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. To neplatí, pokud podnikatel nesdělil spotřebiteli informace podle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. f).

§ 1834

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a podnikatel s plněním na základě výslovné žádosti spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí podnikateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel podnikateli poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

§ 1835

Podnikatel převezme zboží od spotřebitele v jeho domácnosti na své náklady, jestliže spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, zboží bylo dodáno do domácnosti spotřebitele v okamžiku uzavření smlouvy a povaha zboží jej neumožňuje odeslat obvyklou poštovní cestou.

§ 1836

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, nenese žádné náklady, jestliže jde o smlouvu

a) jejímž předmětem je poskytování služeb a podnikatel neposkytl spotřebiteli údaje podle § 1820 odst. 1 písm. d) a f), nebo pokud podnikatel začal s plněním před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, ačkoliv spotřebitel o to výslovně nežádal, nebo

b) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a podnikatel jej dodal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, ačkoliv spotřebitel o to výslovně nežádal, nebo nevzal výslovně na vědomí, že mu právo na odstoupení od smlouvy zanikne, nebo podnikatel nepředal spotřebiteli vyhotovení smlouvy.

§ 1837

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby trvanlivosti zboží (u potravin, čajů apod.) nebo dle platných norem (u ostatního zboží).
Více o podání reklamace na www.coi.cz

Upozorňujeme, že složení výrobků  a výživové hodnoty se mohou u produktů  čas od času měnit a mírně se lišit. Nejaktuálnější informace najdete vždy na obale produktu. Složení aktualizujeme na pravidelné bázi dle informací našich dodavatelů.
 

8)  Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a dodací adresa (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací aobchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

 

9) Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

10) Prodej alkoholu

Souhlasem s uvedenými obchodními podmínkami a následným nákupem v internetovém obchodě www.bazalkahk.cz zákazník potvrzuje, že dovršil věku 18 let. Osobám mladším 18ti let veškeré alkoholické nápoje neprodáváme!

 

11) Další práva a povinnosti smluvních stran Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@bazalkahk.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Více zde www.coi.cz/cz/e-podatelna-elektronicky-kontakt-na-coi/?inspektorat=6
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.